A flottakezeléssel, illetve a szolgáltatásaink igénybevételével kapcsolatban rengeteg kérdést kapunk nap, mint nap. Ezeket megpróbáltuk átlátható formában csoportosítani, illetve megválaszolni, egyfajta segítségként a tájékozódáshoz. Amennyiben a kérdéseit nem találja, forduljon hozzánk bizalommal az elérhetőségeink egyikén!
Nagyon egyszerűen fogalmazva egy olyan bérleti (operatív lízing) szerződés, ami magába foglalja a gépkocsi összes üzemeltetési költségét is. (biztosítások, adók, kötelező és eseti szervizek, gumiabroncsok, fékek, műszaki vizsga, autópálya matrica, egyéb kényelmi szolgáltatások, mint a hozom-viszem, sofőrszolgálat, stb.) A mindennapi feladatok forgatagában észre sem vesszük, mennyi időt von el az adott gazdálkodási egység tevékenységétől a gépkocsikkal kapcsolatos feladatok elvégzése, problémák elhárítása. Az egyik héten még kötelező szervizbe kell vinni a kocsit, azt követően az elkopott gumikat kell cserélni, közben valami hangot hallunk a motortérből, azt kellene kivizsgálni, ne adj’ isten érkezik egy gyorshajtási bírság, s ez még nem a teljes paletta, hiszen fizetni kell a biztosítást, az adókat, az üzemanyagot, le kell könyvelni a felmerült költségek számláit, stb-stb. Egy nagyobb darabszámú flotta esetén ezek a feladatok hatványozottan fordulnak elő, valamelyik gépkocsival mindig van tennivaló, s ilyenkor elkerülhetetlen egy felelős munkatárs beállítása. Ezt a lépést lehet kiváltani egy „külsős munkatárssal”, egy flottakezelővel, aki minden üzemeltetéssel kapcsolatos feladatot átvállal, koordinál, bonyolít. Az így felszabadult erőforrások az adott társaság tevékenységének szolgálatába állíthatók, csoportosíthatók át.
Ha több autóra érdemes, miért ne lenne egyetlen autónál is helyes döntés...?! Minden flottakezelő nagy árkedvezményt élvez, ami ugyanúgy megjelenik 1 autó díjaiban is. Ugyanazon mennyiségi kedvezmények jutnak érvényre mind az üzemeltetési költségekben, mind a biztosítások díjában, de igaz gumiabroncs vásárláskor is. Nem mindegy, hogy egy adott problémával egyedi ügyfélként keresünk fel egy szervizet, vagy a flottakezelő megrendelése alapján jelentkezünk egy partner szervizben. Miért fizetnénk olyan „ötletes” tételeket ki, mint az átvételi költségek, próbaút, ablakmosó feltöltés aranyáron, stb., ha ezt meg lehet spórolni? Véleményünk szerint óriási hiba, ha valaki nem kér ajánlatot 1 db gépkocsi üzembe állításakor is, hiszen a flottakezelő nagybani szerepének köszönhetően minden költsége csökken, adminisztrációs terhei megszűnnek az adott autóra vonatkozóan, havonta 1 utalással rendezett a kocsi minden költsége (biztosítások, adók, üzemeltetés), nem jelent likviditási problémát az ügylet megindítása, s még sorolható az összes előny 1 kocsi esetén is, ami a flottakezelés mellett szól. A flottakezelő 1 kocsinál is nettó vételárból indítja a kalkulációját, s a fizetett díjak ÁFA-ja az üzleti használat alapján visszaigényelhetővé válik.
Társaságunk - a flottakezelők többségéhez hasonlóan - a hazai beszerzéseket preferálja. Azon túl, hogy erősítjük a magyar gazdaság szereplőit, s ezzel adóforintokat juttatunk a „közös kasszába”, más objektív tényeket is figyelembe kell venni. Európa országaiban eltérőek a garanciális feltételek. Németországban pl. 2 év garancia jár az autókhoz, ezzel szemben a magyarországi értékesítések esetén a gyártó és/vagy az importőr hosszabb garanciális védettséget biztosít. (van akár 7 éves garanciális időszak is) Az is tény, hogy a használtautó piac általánosan nem „ismeri” a flottakedvezmény intézményét, ezért ugyanazon az áron vásárol mindenki, így van ez külföldön is. Ezzel szemben a hazai vásárlások során a flottakezelők, mint nagybani vásárlók, komoly mértékű árkedvezményeket kapnak, melyeket átadnak a bérlőik részére. Azt is bele kell rakni a mérleg serpenyőjébe, hogy a külföldi vásárlások a kiutazás, hazaszállítás, belföldiesítés miatt magasabb költségekkel járnak. Van sajnos még egy tényező, amiről a tapasztalatok miatt szükséges említést tenni. A vásárlást megelőző időszakra nem minden esetben bírunk megfelelő információval a gépkocsi előéletéről, ezen belül a használat módjára, az üzemeltetés során a megvásárlásig bekövetkezett eseményekre, a futásteljesítményre vonatkozóan, ami okoz némi bizonytalanságot. Összegezve az elhangzottakat, minden esetben érdemes megvizsgálni, hogy mit kapunk a pénzünkért itthon és külföldön. Az esetek többségében a kedvezőbb beszerzési ár, a hosszabb garanciális védettség, az alacsonyabb járulékos költségek és az előélet biztonsága a hazai beszerzést erősíti.
A használt autók többségénél nincs meg az az előny, hogy a vételáruk ÁFA-t is tartalmaz, ezért ezek a vásárlások „27 %-kal” drágábbak a flottakezelő részére. Természetesen mindig vannak saját autóink, melyeket a mindenkori készlet figyelembe vételével bérbe tudunk adni. Ezeket az autókat a Mobil Credit Kft. vásárolta újként, kiváló esztétikai és műszaki állapotban vannak. Olvassa el az előző kérdésre adott választ is.
Van rá lehetőség, általánosan alkalmazott az egyenletes díjfizetés, ahol gyakorlatilag a használattal arányosan kell megfizetni a díjakat. Ilyen esetekben egyedileg minősítjük az ügyletet, s az ügyfelet, többek között figyelembe vesszük a bérelni kívánt gépkocsi vételárát, a futásteljesítményt, s a futamidőt is.
Maga a konstrukció egy szolgáltatás (nem termékértékesítés), ami a gépkocsi használatának ellenérték megfizetése melletti átengedéséről szól. A felek közös szándéka a szolgáltatás nyújtása, illetve annak igénybe vétele, nem a vásárlás. A bérlő a jogviszony végén nem szerez tulajdonjogot.
Az ÁFA tv. mind a személy, mind a tehergépkocsik esetében lehetőséget biztosít a bérleti díj ÁFA-jának visszaigénylésére. A személygépkocsik esetében az ÁFA visszaigénylésére viszont a dokumentált üzleti használat arányában van lehetőség. Mivel a bérleti díj a finanszírozás költségén felül tartalmazza a fenntartási, üzemeltetési költségeket is, így ezen költségtételek ÁFA-ja is visszaigényelhetővé válik (természetesen az üzleti célú használat arányában). Fentiek figyelembe vételével kijelenthető, hogy a személygépkocsik bérleti díjának ÁFA-ja akár 100%-ban is visszaigényelhető. Ha valaki nem szeret, nem kíván nyilvántartást vezetni az üzleti útjairól, akkor is megvan a lehetősége arra, hogy a bérleti díjak Áfa-jának 50%-át visszaigényelje.
A gépjármű futamidő végére becsült piaci értéke, ami a kalkuláció alapjául szolgál, a Mobil Credit konstrukcióiban mindig FIX összeg! Érdemes odafigyelni ajánlatkéréskor, mert gyakori a változó maradványérték alkalmazása. A flottakezelési ajánlatok összehasonlítása nem egyszerű feladat, eltérőek a struktúrák, nem azonos az egyes szolgáltatások „műszaki tartalma”, éppen ezért célszerű olyan szolgáltatót választani, akinek az ajánlatából egyértelműen kiderül, hogy mi mennyibe kerül. A Mobil Credit Kft. ajánlataiban részletesen ki van munkálva minden egyes szolgáltatás műszaki tartalma, a karbantartási feladatokhoz még a felhasznált anyagok mennyisége is feltüntetésre kerül(db, liter, stb.), így azt gondoljuk teljesen átlátható módon ajánljuk termékünket a nagyközönség számára.
Amennyiben a szerződésben rögzített futamidő letelte előtt le kívánja leadni a bérelt gépjárművet - kollégáinkkal történt egyeztetést követően -, a jogviszony mindkét fél érdekeit szem előtt tartva megszüntethető. Erre vonatkozóan a szerződés konkrét iránymutatással bír.
Tulajdonos a bérbeadó, üzembentartó lehet a bérlő is. Amennyiben a bérlő valamilyen okból (pl. sárga villogó használata, egyedi rendszám) kéri az üzembentartói bejegyzést, úgy a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás és a gépjárműadó terheit a közvetlenül kell viselnie, neki kell bevallania, s folyamatosan megfizetnie. Ezek a tételek kikerülnek a bérleti szerződésből.
Konstrukciótól függően 0 és 40%-a közötti első befizetés választható, ami természetesen a bérleti díj része, s meghatározza a havonta fizetendő díjrészletek nagyságát.
Mindkét fél gazdasági érdekeit figyelembe véve, van lehetőség a futamidő hosszabbítására. A bérbeadó alapvetően érdekelt a bérlet hosszabbításában, de döntését többek között befolyásolják a gépkocsi műszaki és esztétikai állapota, s a mindenkori trendek, piaci viszonyok.
A futamidő végén a leadott jármű műszaki átvétele során megállapított nem rendeltetésszerű használatból adódó esetleges sérülések, meghibásodások javítási és pótlási költségei, illetve az esetleges túlfutási díj terheli a bérlőket.
Ha a szerződés bármilyen okból megszűnik, a bérlőnek a gépkocsit a bérbeadóval előzetesen egyeztetett helyen és időpontban, tisztán, minden felszerelésével, tartozékával és dokumentációjával együtt, rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban kell visszaszolgáltatnia.
A folyamatos haladás biztosítását szolgálja napi 24 órában.
Esetleges meghibásodás esetén megkíméljük a gépkocsi használóját a kényelmetlen ügyintézéstől, megszervezzük a segítségnyújtást, a meghibásodott gépkocsi és az utasok elszállítását, s a javítást.
A karbantartás kiterjed a gumiabroncsok cseréjére, sőt a szakszerű tárolásra is, valamint tartalmazza a gumiabroncsok biztosításának költségét is. A gumiabroncsok mennyiségét a futásteljesítmény és a futamidő alapján kalkuláljuk, figyelembe véve többek között a használat módját, s a meghajtást.
A szezonális átállások alkalmával minden esetben elvégezzük a gumiabroncsok állapotfelmérését, jelezzük a szükséges beszerzési igényt a bérlőnek, s a szerződését külön díj felszámítása nélkül módosítjuk, megvásároljuk és felszereltetjük az új abroncsokat.
A flottamanager kollégáink koordinálják a gépjárművek karbantartását, szervizelését. Igyekszünk optimalizálni, a bérlő használatához igazítani a beavatkozásokat mind időben, mind területileg. A munkálatok elvégzésére minden esetben a Mobil Credit szerződött partnereinél, a flottakezelő megrendelése, engedélye alapján kerülhet sor.
A káreseményt a bekövetkezésekor, de az eseményt követő lehető legrövidebb időn belül (24 óra) jelezni kell a flottakezelőnek. Célszerű azonban már a baleset helyszínéről felvenni a kapcsolatot kollegáinkkal, akik gyakorlottan segítik, gördülékenyebbé teszik a helyszíni folyamatokat. (fotók, rendőri intézkedés szükségessége, nyilatkozatok tartalma, sérült gépkocsi elszállítása, csere kocsi biztosítása, stb.)
A számláink esedékessége minden hónap elseje, amely átutalással, illetve a jogszabályi követelményeknek megfelelően készpénzben is teljesíthető.
A bérleti díjak a 3 havi BUBOR, mint referencia kamatláb figyelembevételével kerülnek meghatározásra, s így bérleti díjak a 3 havi BUBOR változásának mértékéig módosulnak. Természetesen ez csökkenést is jelenthet, mint azt az elmúlt években megtapasztalhatták ügyfeleink.
A bruttó bérleti díj tartalmazza az Áfa-t,azonban a biztosítási díjakat közvetlenül számlázzuk tovább a bérlők felé, így a biztosítási díjakat nem terheli az Áfa.
A szerződésünk nem tartalmaz rejtett költségeket. A garanciális védettség alatt, s természetesen rendeltetésszerű használat mellett nem kell számítani váratlan költségekre.
Egy szerződéses kapcsolat létrehozásához minősíthető múlttal kell rendelkezni. Induló vállalkozás esetében nincs lehetőség a gazdálkodás mutatóinak elemzésére, így vizsgálható adatok nélkül döntést sem lehet hozni. Ilyen esetben működhet a kezesség intézménye, ahol a kezes bonitásától függően jöhet létre a bérleti jogviszony.
Aláírási címpéldány, az aláíró személyes okmányainak másolata (személyi igazolvány, lakcímkártya, jogosítvány), folyó évi főkönyvi kivonat, utolsó lezárt év mérlegbeszámolója.
Ajánlat kérés
Ajánlat elfogadása
Megrendelő aláírása
Gépkocsi megrendelés
Forgalomba helyezés
Gépkocsi átadása
A forgalomba helyezést követően azonnal átadható a gépkocsi, természetesen a bérleti szerződés aláírása szükséges.
A forgalomba helyezés költségét a bérlő kérésének megfelelően beleépítjük a havi díjakba, vagy külön kiszámlázzuk.
A leggyakrabban választott futamidő 24-60 hónap.
Alapesetben nincs, de természetesen kérésre megvalósítható a szolgáltatás.
Szeretettel várjuk irodánkban, vagy egyeztetés alapján kollégáink felkeresik Önt személyesen.
A szállítótól újonnan átvett járművek esetében néhány liter, ami elégséges az első töltőállomás eléréséhez. Kérésre megtankoljuk az autót.
A teljes futamidő alatt a Mobil Credit Kft. birtokában, vagy a finanszírozó banknál van.
Mindaddig fennáll a díjfizetési kötelezettség, amíg totálkár esetén a biztosító, míg lopás esetén a rendőrség határozata meg nem érkezik.
A kötelező szervizek néhány órát vesznek igénybe, erre az időszakra az alapszolgáltatás nem terjed ki csereautó biztosítására. Amennyiben nem tudja nélkülözni a gépkocsit, ajánlott a cseregépkocsi modul igénybevétele, ami minimális havi térítés ellenében biztosítja a folyamatos használatot, függetlenül attól, milyen okból került sor a cseregépkocsi igénylésére.
A kárrendezés egy egymásra épülő, szigorúan egymást követő mozzanatok sorozata, aminek a végén a biztosító helytáll, kifizeti a károsodott gépkocsi javítási költségeit, illetve annak meghatározott részét. Ebből következően a biztosító nagyon alapos, minden körülményt megvizsgál --- hiszen valahol ellenérdekelt ---, s csak akkor teljesít, ha az üzletszabályzatában meghatározottak szerint erre kötelezett. A gépjármű kárbejelentés után a biztosító először elvégzi a fedezet ellenőrzését (casco és GKFB esetén egyaránt), felelősségi kár esetén pedig azt vizsgálja meg, hogy a mindenkori károkozónak van-e érvényes (kockázatban álló, illetve díjjal rendezett) kötelező gépjármű-felelősségbiztosítása a károkozó járműre. Ha a biztosítási fedezet rendben van, akkor a biztosító kárszakértője két munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a kárt szenvedett károsulttal, vagy már egyenesen a javítóval. A gépjármű kárbejelentést követő kárfelvétel során a kárszakértő az összes sérülést rögzíti a kárfelvételi jegyzőkönyv kitöltésével. Eközben elkezdi a jogalap kivizsgálását is, azaz összeveti a sérüléseket a gépjármű kárbejelentésben szereplő körülményekkel. A sérülések kárfelvételi jegyzőkönyvben történő rögzítése, után számításokat is végez. A kárszakértő kárfelmérése és kalkulációja után a biztosítótársaság ellenőrzi, hogy a gépjármű gazdaságosan javítható-e. Amennyiben a gépjármű gazdaságosan javítható, elkezdődhet a gépjármű javítása. A biztosító az elkészült gépkocsit esetenként megszemlézi, ellenőrzi, hogy az általa meghatározottak szerint történt-e a helyreállítás, ki lettek-e cserélve az elemek, illetve beépítésre kerültek-e a kárfelvételi jegyzőkönyvben meghatározott alkatrészek, tartozékok. Az autó kárrendezése a károsult választásának megfelelően történhet a biztosítótársaság kalkulációja alapján, vagy javítási számla alapján. Fontos tudnunk, hogy a kártérítés meghatározásakor csak azokat az autó sérüléseket veszi figyelembe a biztosító, amelyek a kárfelvételi jegyzőkönyvön rögzítésre kerültek. Ha a javítás során derül ki, hogy van olyan sérülés, ami nem szerepel a gépjármű kárfelvételi jegyzőkönyvön, akkor haladéktalanul pótszemlét kell kérni. Amikor az derül ki a kárszakértő kalkulációjából, hogy a gépjármű gazdaságosan nem javítható, akkor úgynevezett totálkár rendezésre kerül sor (az autó totálkáros). Ez az eset a gazdasági totálkár. A kártérítési összeget csak a tulajdonosnak vagy az általa szabályosan meghatalmazott személynek, javítónak fizetik ki. Ha a gépjárművet tulajdonjog korlátozás terheli, akkor a finanszírozó banktól, lízingcégtől egy, a kártérítés felvételére szóló engedményező nyilatkozatot kell beszerezni. Ezeket a lépcsőket végig kell járni ahhoz, hogy a gépkocsit újra termelésbe állíthassuk. Természetesen a flottakezelők számára a helyreállítás a legfontosabb, ezért --- gyorsítva a folyamatokat --- az adminisztráció legtöbbször csak követi a javítást.
• Ha a technikai eszközök rendelkezésre állnak, a helyszínről és a gépkocsiról készítsen azonnali fényképfelvételeket!
• Értesítése személyes kapcsolattartóját, flottamanagerét!
• Személyi sérülés és jelentős anyagi károkozás esetében vonja be a rendőrséget is! Kifejezetten javasolt a rendőrségi eljárás igénybe vétele minden más esetben is, mert a károkozó a baleset helyszínén tett nyilatkozatát bármikor visszavonhatja, s akkor a felelősség biztosító nem fog helyt állni, a helyreállítás költsége a biztosító mentesülése miatt a bérlőt terheli. Hosszú pereskedést előzhetünk meg azzal, ha kérjük a rendőrség közreműködését.
• Ha a káreseménynek csak Ön az elszenvedője, akkor elégséges kitölteni és aláírni egy baleseti bejelentő lapot, ami letölthető honlapunkról. Amennyiben a káresemény több szereplős, szükséges egy baleseti bejelentő lap (kék-sárga) kitöltése és mindkét résztvevő aláírása is. Fentieken kívül szükséges még az érvényes vezetői engedély másolatát is megküldenie a flottakezelő részére.
Jó tanácsok a baleseti bejelentő kitöltéséhez:
a) A Baleseti bejelentőt a baleset helyszínén kell kitölteni.
b) Két jármű esetén csak egy nyomtatványt töltsenek ki, 3 jármű esetén 2-t, stb.!
c) A kitöltéshez használjanak golyóstollat és írjanak erőteljesen, hogy a baleseti jelentő lap másolata is olvasható legyen! Mindegy, hogy ki szolgáltatja a nyomtatványt, vagy ki tölti ki, de mindkét félnek alá kell írnia!
d) A 6. és 8. pontot a kötelező felelősségbiztosítási kötvény (ill. Zöldkártya), a 9. pontot a jogosítvány adataival egyezően szíveskedjenek kitölteni, a 10. pontban a nyíl az ütközés irányát, a hegye az ütközési pontot mutassa. Csak azokat a közlekedési helyzeteket (12. pont 1-17. kérdés) jelölje meg kereszttel, amelyek az Ön járművére vonatkoznak, végül adja meg az Ön által megjelölt mezők számát, s feltétlenül készítsen vázlatrajzot a balesetről!
e) Sorolja fel a baleset tanúit, közölje lakcímüket! Ez akkor különösen fontos, ha a baleset résztvevői között véleménykülönbség van.
f) A kitöltés és aláírás után a Baleseti bejelentő szétválasztandó, mindkét fél kap egy példányt. A szétválasztás után a Baleseti bejelentőt ne módosítsa!
Járjon el a saját hibából összetört autó metódusa alapján azzal a kiegészítéssel, hogy az okozónak hitelt érdemlően kell tudnia bizonyítania kötelező biztosításának érvényességét (utolsó befizetett csekk vagy a biztosító által kiadott igazolás a biztosítási fedezet időtartamáról), ennek hiányában a rendőrség bevonása szükséges!
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot személyes kapcsolattartójával, aki soron kívül intézkedik a jármű javításáról, esetleges elszállításáról.
Igen! A flottakezelő rendszerünk napra kész állapotban tartásához, a járművek futásteljesítményének követéséhez szükségünk van az aktuális kilométeróra állásra. A töltőállomás kezelő kérdésére, kérjük minden alkalommal diktálja be az aktuális óraállást, melyet megtehet a megújult honlapunkon is!
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot személyes kapcsolattartójával!
Amennyiben a bérlő a gépjármű üzemeltetésével kapcsolatban bármilyen szabálysértést követ el (autópálya pótdíj, parkolási díj- és pótdíj, közigazgatási, helyszíni bírság, stb) erről a bírságot a bérbeadónak, mint a forgalmi engedélybe bejegyzett üzembentartónak szabja ki az illetékes hatóság. Társaságunk a szabálysértést az érkezéstől számított 3 munkanapon belül írásban, elektronikus formában közli a bérlő felé. A bírság/pótdíj ügyintézését vállalja Társaságunk, azonban a szabálysértésekből adódó költségeket továbbhárítjuk a bérlő felé, adminisztrációs díj felszámítása mellett.
A bérlő kérheti, hogy személyesen járjon el az ügyintézés során. Ez esetben kollégáink minden segítséget megadnak az ügy további intézéséhez (Illetékes hatóság elérhetőségét, meghatalmazást, egyéb ügyintézéshez szükséges dokumentumokat) .
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot személyes kapcsolattartójával, aki Önnel egyeztetve megkeresi a legoptimálisabb szerviz időpontot és helyszínt, figyelembe véve az Ön elfoglaltságát és tartózkodási helyét!
Minden esetben írásban postai úton vagy E-mail-en: mobilcredit1@mobilcredit.hu szükséges bérbeadó részére jelezni az adatváltozást, melyhez kérjük mellékelje a változást alátámasztó végzést is.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot telefonon (52/431-203, 30/645-1262) vagy E-mail-en: mobilcredit@mobilcredit.hu pénzügyes kollegáinkkal és egyeztetünk a különbözet visszautalásáról, vagy másik számlába történő beszámításáról.
Haladéktalanul értesítse személyes kapcsolattartóját, hogy a forgalmi engedély elvesztését, az esetleges visszaélések elkerülése érdekében, minél előbb bejelenthessük az illetékes Okmányirodának vagy Kormányhivatalnak és intézkedhessünk az új forgalmi engedély kiállításáról!
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot személyes kapcsolattartójával, aki segítségére lesz a kulcs pótlásának megszervezésében, lebonyolításában!
Amennyiben elhagyta a gépkocsi egyik rendszámát, haladéktalanul értesítse személyes kapcsolattartóját. Az elveszett rendszám pótlásához feltétlenül szükség lesz a gépkocsi szélvédőjének jobb alsó sarkába felragasztott rendszám matrica sorszámára. Kérjük, ezt jegyezze fel és diktálja be kollégánknak. Amennyiben észrevette, hogy mindkét rendszámot eltulajdonították a gépkocsiról, haladéktalanul tegyen feljelentést valamelyik Rendőrkapitányságon, hogy az esetleges visszaélések elkerülhetőek legyenek az ellopott azonosítókkal. Értesítse kollégáinkat az eseményről, hogy a gépkocsi új rendszámmal való ellátása minél előbb megtörténhessen.
Kérjük, haladéktalanul értesítse személyes kapcsolattartóját, hogy a kártya letiltásával megakadályozhatóak legyenek az esetleges visszaélések! Ezzel együtt természetesen megrendelésre kerül Önnek az új üzemanyagkártya is, melyet a legyártást követően átadunk Önnek.
A GÉPKOCSIT TILOS BEINDÍTANI, MERT A NEM MEGFELELŐ ÜZEMANYAG A MOTOR KÁROSODÁSHOZ VEZETHET! Kérjük, hívja flottakezelő kollégánkat, aki intézkedik a gépkocsi szakszervizbe történő szállításáról!
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot személyes kapcsolattartójával, akik soron kívül intézkedik a jármű mentéséről!
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot flottakezelő kollégánkkal, aki intézkedik az ügyfél által megjelölt helyszínen és időpontban a szélvédő javításáról! Az egész ország területén ingyenes kiszállást biztosítunk, így amíg Ön dolgozik, partnerünk kicseréli a szélvédőjét.
Amennyiben szerződése kiterjed a csereautó biztosítására térítésmentesen, ha ilyen modult nem választott, akkor pedig a piaci ártól lényegesen kedvezőbb áron biztosítjuk a csereautót a javítás idejére. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot flottakezelő kollégánkkal, aki intézkedik a gépkocsi biztosításáról!
Nyári szabadságok, nagyobb utazások előtt célszerű megvizsgáltatni a gumiabroncsok állapotát, ellenőrizni az autóban található folyadékok szintjét. Ajánlatos flotta menedzser kollégánkkal egyeztetni a soron következő kötelező szerviz esedékességét, nem esik-e egybe a tervezett utazás idejével.
Az általunk kötött biztosítások egész Európára kiterjednek, kivéve a volt Szovjetuniót és utódállamait. Amennyiben a tervezett úti cél a kivételek közé tartozik, mind a biztosító, mind a Mobil Credit Kft. hozzájárulása szükséges a gépjármű külföldre viteléhez, a biztosítás területi hatályának kiterjesztéséhez. Javasoljuk, hogy érvényes biztosítási zöldkártyáját tartsa elérhető helyen a gépkocsiban!
A nagyobb hálózattal rendelkező üzemanyagforgalmazók honlapjai biztosítják a külföldi kutak keresésének lehetőségét, melyek linkjeit itt találja:
Amennyiben rendelkezik társaságunk által biztosított üzemanyagkártyával, a megszokott módon tudja használni a külföldi kutakon is.