Flottakezelés előnyei


A flottakezelés által biztosított előnyökről több megközelítésben is olvashatunk szakmai tanulmányokban, népszerűsítő kiadványokban és honlapokon. Ezek az objektív mutatók több szempontból is csoportosíthatók, mindegyiknek megvan a maga logikája, felépítése. Megpróbáljuk „mindent egybegyúrva” bemutatni, miért ez a konstrukció a gépjármű üzemeltetés legoptimálisabb módja, milyen megtakarítási lehetőségeket rejt magában a többi finanszírozási-üzemeltetési konstrukcióval párhuzamba állítva.

  • A konstrukció már a beszerzéskor megvillantja magát, hiszen a flottakezelők, így a Mobil Credit Kft felé is kedvezőbb beszerzési árakat alkalmaznak a kereskedők és importőrök, melyeket transzparens módon továbbadunk ügyfeleinknek.
  • A flottakezelés a saját forrásból történő beszerzéssel szemben nem jár tőkeelvonással, nem terheli a vállalkozás likviditását, lehetőséget teremt az eredeti gazdálkodási cél megvalósítására. A felszabaduló forrás felhasználásával a vállalkozás mindenkori tevékenysége erősíthető, növelhető a forgalom, ami a profittermelés alapja.
  • A bérelt gépkocsi mérlegen kívüli tétel, javulnak a hitelképességet bemutató pénzügyi mutatók.
    Akár önerő nélkül is használatba vehetőek az új autók, a díjakat a használattal arányosan kell megfizetni.
  •  A flottakezelés díja a teljes futamidőre, stabilan és előre jól tervezhető, egyenletesen jelentkező, fix költség, nincsenek kiugró, nem várt, véletlenszerű nagyobb kiadások (pl: gumiabroncs vásárlás).

Alacsony, kiszámítható költségek


A költségek csökkentése több ponton valósul meg:

  • Lecsökkennek az adminisztrációs költségek, mivel az eszköz a bérbeadónál kerül nyilvántartásba, minden bejelentési, nyilvántartási, adózási, biztosítási, garanciális, stb. kötelezettség a bérbeadót terheli, havonta 1 számla feldolgozásával rögzíthető egy teljes flotta összes költsége.
  •  A flottakezelő piaci potenciáljának köszönhetően elért mennyiségi kedvezmények megjelennek a havi díjakban, mind a szerviz-, és karbantartási költségekben, mind a biztosítások díjában.
  •  A gépkocsi használójának nem kell több szolgáltatóval (kereskedő, szerviz, biztosító, hatóságok, stb.) bajlódnia, leegyszerűsödik minden folyamat, mivel elég 1 beszállítóval, a flottakezelővel kapcsolatot tartania, emiatt csökken a humánerőforrás lekötése, a felszabadult erőforrások átcsoportosíthatók az alaptevékenység szolgálatába.
  •  A flottakezelő munkatársai szakmai segítséget adnak a gépkocsi flotta összeállításától kezdve az üzemeltetés során jelentkező problémák leküzdésére, optimalizálják, s a piacon fellelhető alternatív lehetőségeket is figyelembe véve megkeresik a legköltséghatékonyabb megoldást.
  • A flottakezelő feladata, felelőssége nem a kocsi megvételekor kezdődik. Az üzemeltetési tapasztalatokra, tudásra már a flotta összeállításakor nagy szükség van, hiszen a költségek optimalizálása már a márka, az adott típus, motorizáltság, stb. kiválasztásakor megindul.

 A futamidő alatt a gépkocsik üzemeltetése, valamint a futamidő végén az eszközök értékesítése nem jelent a bérlő számára pénzügyi kockázatot, az a bérbeadó, flottakezelő feladata és kötelezettsége. A változó piaci árak ellenére az üzemeltetési költségek fixek, az értékesítéssel járó feladatok is a bérbeadót terhelik. A számtalan kényelmi szolgáltatás igénybevételével (helyszíni üvegjavítás, mobil alkalmazások, hozom-viszem, online felület, stb) megvalósul a gondtalan autózás, a kezelt autók használóinak figyelmét nem vonja el az üzemeltetés, kizárólag a cég profiljának megfelelő feladatokkal kell foglalkozniuk, minden egyéb, a gépkocsival kapcsolatos terhet a flottakezelő vállal át, javítva ezzel a munkavégzés hatékonyságát. A Mobil Credit ügyfelei 0-24 órában számíthatnak flottakezelőjükre, „mindig és mindenütt ott vagyunk”.

Adómegtakarítás


A flottakezelési konstrukcióval több szintű adómegtakarítás érhető el:

  • a flottakezelők beszerzéseik után levonják (visszaigénylik) a vételár Áfa tartalmát, így a kalkuláció a nettó vételárból indul
  • teljes körű flottakezelés esetén a havi díj minden fenntartási költséget magába foglal, melynek Áfa-ja – a dokumentált üzleti használat arányában – visszaigényelhető a bérlő számára
  • a nettó beszerzésből képzett finanszírozási díjak mellett a futamidő alatt végig nettó üzemeltetési kiadásokkal kell számolni
  • a bérleti díj teljes egészében költség, így társasági adóalapot csökkent

A flottakezelő a futamidő alatt folyamatosan biztosítja ügyfelei számára a folyamatos és zavarmentes használatot, ellátja a szakmai felügyeletet, szervezi a szükséges műszaki beavatkozásokat, mentéseket, biztosítási káresemények utáni helyreállítást, szezonális átállásokat, az esetleges gyártói reklamációkat, garanciális problémákat az ország egész területére kiterjedő alvállalkozói hálózatra támaszkodva. Fentiekről időszakonként, a bérlő által kért formában és adattartalommal management riportot készít. Egy rendezett, a jó gazda gondosságával üzemeltetett, karbantartott flotta elismerést vív ki az üzleti partnerekből, pozitív üzenettel bír a külvilág felé, s még ha csak közvetetten is, de mindenképpen javítja a vállalkozás megítélését. Nincsenek mennyiségi előírásaink, minden ügyfelet kitüntetett figyelemmel kezelünk. A Mobil Credit Kft.„1 autós ügyfeleit is flottapartnerként kezeli”- 1 gépkocsi bérlete kapcsán is ugyanazon kedvezményeket élvezhetik ügyfeleink.

Süti kezelés beállítása
Mi és partnereink az Ön engedélyét kérjük arra, hogy cookie-kat tároljunk eszközén személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez valamint nézettségi adatok gyűjtéséhez.
Süti kezelés beállítása