Bemutatkozás
 
 
Magunkról
 

A Mobil Credit Kft. 2000-ben alakult, 100 %-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozás, melynek vezetését, irányítását a kezdetektől a társaság alapítója látja el, aki 25 éves szakmai tapasztalattal bír a gépjármű kereskedelem, illetve a gépjármű finanszírozás terén. A debreceni indulást követően Budapesten is létrehoztuk képviseletünket, így két pólusú működéssel biztosítjuk az országos lefedettségű hálózat operatív működtetését. Vállalatunk a megalakulás óta töretlenül és dinamikusan fejlődik, erősítve ezzel pozícióját a magyar flottakezelési piacon.

Flottakezelési tevékenységünk teljes körűen átfogja a gépkocsik üzemeltetésének minden feladatát. Objektív tényekkel, piaci adatokkal alátámasztható, hogy termékünk jelenleg a gépjármű üzemeltetés egyik legoptimálisabb módja, amely számtalan megtakarítási előnnyel bír. TOVÁBB >>>

Feladatunk a gépjármű park összeállításával kezdődik, majd a biztosítások, adók kezelésével, illetve egyéb adminisztrációs feladatokkal bővül, s a teljes körű üzemeltetésben teljesedik ki. Ebbe beletartozik gyakorlatilag minden létező, a gépkocsikkal összefüggően felmerülő feladat elvégzése: a szervizek, karbantartások, szezonális feladatok, hatósági, garanciális ügyintézések, biztosítási káresemények levezénylése, állomány riportok elkészítése, stb. A gépkocsikkal kapcsolatos minden terhet a flottakezelőnek kell átvállalnia, megteremtve ezzel a gondtalan autózás élményét úgy, hogy mindez költség megtakarítást eredményezzen. Ez jelenti a gépkocsi fenntartási költségeinek közvetlen csökkenését, többszintű adómegtakarítást, tervezhető jövőt, kiszámíthatóságot, valamint az élőmunka ráfordítás minimálissá válását is.

Büszkén elmondhatjuk, hogy több száz vállalkozást felvonultató ügyfélkörünket reklám és egyéb marketing eszközök igénybe vétele nélkül, azonban nem egyedül építettük ki. Önzetlen segítőink, s egyben a legjobb „hírnökeink” az elégedett ügyfelek, akik ismerőseik, barátaik, üzleti partnereik körében népszerűsítették a Mobil Credit Kft. flottakezelési tevékenységét, többször szinte szó szerint „kézen fogva” kerestek fel bennünket. Ennek hatása egyértelműen mérhető, köszönet érte!

Társaságunk tevékenységének elsődleges és mindenható értékmérője partnereink elégedettsége.

A Mobil Credit Kft. teljes kollektívája a hagyományos értékrend alapján ténykedik, szervezetünk emberi léptékű, az ügyfelekkel folytatott kommunikációban is a személyes kiszolgálást, az „emberi hangot” tartjuk a legfontosabbnak. Nem vagyunk, soha nem is leszünk piacvezetők, emelt fővel valljuk magunkat a vidék szolgáltatójának. A nagy rendszerekkel szemben éppen ez az előnyünk,  melyet egyik ügyfelünk így fogalmazott meg:

„...megnyugtató benneteket felhívni, mert tudom ki lesz a vonal végén, s nem kell attól rettegnem, hogy a géphang milyen ügyintézőhöz kapcsol.”

Reméljük, hogy Önt is hamarosan elégedett ügyfeleink között üdvözölhetjük és sikerül megtapasztalnia, mit is jelent a

" Flottakezelés emberi hangon…".

Csapó Attila
ügyvezető
Mobil Credit Kft

 

Tovább >>><<< Vissza
 
Értékeink
 

Bár tevékenységünk üzleti alapokon nyugszik, mégis egyik legfontosabb rendező elvünk az emberi viszonyok tisztelete. Szolgáltatásunk középpontjában sosem az autó áll, arra csak eszközként tekintünk. Elgépiesedő, elszemélytelenedő világunkban komoly értékteremtő feladatnak tartjuk az ügyfelekkel, partnerekkel kialakított kapcsolat emberi oldalának védelmét, s annak megtartását.

Elhivatottságunkat fémjelzi ügyfeleink mindenkori legmagasabb szintű kiszolgálása, melyre garancia kollegáink szakmai felkészültsége, képzettsége, s az ügyfelek iránti empátiája. Felelősen és hosszú távon gondolkodunk, Társaságunk tevékenységének értékmérője a partnereink elégedettsége. Valljuk, hogy egy kapcsolatot nem elég kialakítani, azt folyamatosan ápolni is kell.

Kollektívánk szakmai felkészültsége, üzemeltetési tapasztalata elengedhetetlen azokban a helyzetekben, amikor azonnal döntést kell hozni, ki kell tudni választani a legoptimálisabb, legköltséghatékonyabb, ráadásul hosszú távon is helytálló megoldást, amelyhez ismerni és alkalmazni kell a piacon fellelhető legújabb, alternatív lehetőségeket is. Az autópark kezelés során jelentkező sokszínű kihívás leküzdéséhez kreatív gondolkodás, jó probléma megoldó képesség és logisztikai alapok szükségesek, melyekkel egyszerűsíthetők, optimalizálhatók a folyamatok.

Munkánk során alapvető követelmény a személyes kapcsolattartás. A Mobil Credit Kft. minden gépkocsi használóhoz személyes kapcsolattartót delegál, aki a kapocs szerepét tölti be a gépkocsi használója, s az üzemeltetéshez kapcsolódó összes szolgáltató között. A flottamanager partnerenként eltérően, az egyedi igényeket kiszolgálva szervezi az autók ügyes–bajos dolgait, biztosítva ezzel a lehető leggyorsabb kiszolgálást.

 

Tovább >>><<< Vissza
 
Küldetésünk
 

100 %-ban magyar, ráadásul vidéki vállalkozásként küldetésünk determinált: Egyenrangú szereplője kívánunk maradni a flottakezelési piacnak, beleértve a nemzetközi hálózattal működő, piacvezető versenytársainkat is.

Legegyszerűbben úgy fogalmazhatjuk meg hitvallásunkat, hogy Flottakezelőként minden a mi feladatunk, amit az ügyfelek igényként fogalmaznak meg irányunkban. Biztosítanunk kell, hogy a kezelt autók használóinak figyelmét ne vonja el az üzemeltetés mindennapos nyűgje-baja, s így hatékonyabban tudjanak koncentrálni a cég profiljának megfelelő munkaköri feladataikra.

Úgy munkálkodunk, hogy kivívjuk ügyfeleink elégedettségét. Kapcsolatunk üzleti és emberi oldalát is szem előtt tartva célunk egyrészről, hogy szolgáltatásunk igénybevétele mérhető hozadékkal bírjon, eredményezze a kezelt gépkocsi fenntartási költségeinek közvetlen csökkenését és adómegtakarítást, biztosítson tervezhető jövőt, valamint csökkentse az élőmunka ráfordítást. Az emberi tényező fontosságát kiemelten kezelve, feladatunk a kölcsönös megbecsülés kivívása, tartósan elégedett ügyfélkör kialakítása, megtartása és folyamatos bővítése. Természetesen mindezt  „...emberi hangon."

 

Tovább >>><<< Vissza

Tetejére